فیلم تولید در و پنجره دوجداره Upvc

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″]

تولید در و پنجره دو جداره upvc

واحد تولید در و پنجره دو جداره Upvc مجتمع کسری از سال 1388 آغاز به کار نموده و با استفاده از یکی از برترین ماشین های موجود ماشین آلات مونتاژ در و پنجره Upvc با برند KABAN بیش از 1000 پروژه نوسازی و بازسای و ارائه خدمات به همکاران و فروشندگان از جمله شرکت های بازسازی و شرکت های معماری و دفاتر فروش تجهیزات ساختمانی بیش از 100ها پروژه را در رزومه کاری خود قرار داده است .

پروفیل های مصرفی واحد تولیدی :

بوتیا BUTIA ویستابست وینتک ویتانوا می باشند که در صورت سفارشات با پروفیل های دیگر نیز قابل اجرا خواهد بود.

یراق آلات مصرفی :

GU آلمان Roto آلمان Winkuouse آلمان VHS ترکیه Endow ترکیه Geviss ترکیه می باشند.

سایر متریال و امکانات :

شیشه های تولیدی مجتمع کسری از نوع فلوت کارخانجات کاوه و لیا پارس جام قزونی میباشند. دستگاه شستشو و تزریق گاز آرگون از دیگر امکانت مجتمع تخصصی در و پنجره کسری می باشد. تولید انواع توری پلیسه و ثابت بخش دیگر تولیدات این مجتمع می باشد. برنامه توسعه مجتمع کسری ارتقا ماشین آلات و افزودن ظرفیت تولید و همچنین احداث خط تولید در و پنجره آلومینیوم اختصاصی در سال 1398 و همچنین خدمات خم و لمینت و رنگ در و پنجره خواهد بود. به امید آنگه بتوانیم بهترینمان رو ارائه دهیم. دقت و کیفیت در تولید – تعهد و خوش قولی – تولید طبق سفارش مشتری از مهمترین اهداف و برنامه های مجتمع کسری می باشد. در حال حاضر ظرفیت تولید این واحد صنفی ماهیانه حدود 1500 پنجره و در upvc می باشد که قابلیت افزایش آنی این ظرفیت را خواهیم داشت. برای سفارش تولیدات گروه کسری کلیک کنید .

نحوه تولید در و پنجره upvc

روش و نحوه تولید در و پنجره upvc بسیار تاثیرگذار در کیفیت این محصول است . دستگاه های مورد استفاده ، اقلام مصرفی برای مونتاژ ، نحوه جایگذاری قطعات روی در و پنجره دوجداره ( لولا ، دستگیره و … ) ، دمای دستگاه جوش پنجره upvc ، ابعاد برش و موارد دیگر مجموعه آیتم هایی هستند که توه به آن ها موجب افزایش کیفیت می شوند .

مراحل تولید پنجره upvc به شرح زیر است :

 

1 – طراحی نقشه تولید :

اولین مرحله تولید ، طراحی نقشه تولید در و پنجره دوجداره است . با توجه به ابعادی که توسط تیم یا معمولا خود مشتری اندازه گیری شده است . طراحی توسط نرک افزار های طراحی انجام می شود و اطالاعات کاملی درمورد برش بهین پروفیل upvc و زهوار دوجداره ، ابعاد شیشه ، لیست یراق آلات مصرفی ، ابعاد توری و سایر موارد را در اختیار تولید کننده قرار می دهد .

2 – برش پروفیل :

پرسنل خط تولید پروفیل upvc و زهوار درب و پنجره دوجداره را به صورت فارسی بر برش می دهند . سری و نوع پروفیل و همچنین دوجداره یا سه جداره بودن پنجره upvc باید در هنگام قرارداد مشخص گردد .

3 –  شیار آب :

بعد از برش پروفیل ، شیار آب برای هدایت آب به بیرون و سوراخ دستگیره برای یراق بندی روی پنجره upvc ایجاد می شود .

4 – افزودن گالوانیزه :

گالوانیزه تقویت شده با ضخامت 1.25 میلی متر را در تمام طول پروفیل upvc و تسمه تقویت لولا برای استحکام یراق آلات ، جایگذاری کرده و آن را با پیچ به بدنه پروفیل متصل می کنیم .

5 – جوش :

با استفاده از دستگاه جوش پلاستیک به یکدیگر متصل می شود که یک چهار چوب با زاویه 90 درجه تشکیل می دهد . دستگاه های مورد استفاده در این مجموعه ، دستگاه های چهار سر می باشد که همزمان هر چهار گوشه پروفیل را جوش می دهد و موجب افزایش کیفی جوش و کیفیت نهایی پنجره upvc می شود . در کحل اتصال گوشه پروفیل ، بدلیل حرارت دستگاه جوش ، مقداری ضایعات ایجاد می شود که توسط دستگاه تمیز کن بدون آسیب رساندن به نقاط اتصال از پروفیل جدا می شود .

6 – مراحل آخر :

در هنگام جوش پروفیل، همزمان عملیات برش و سایش قسمت انتهای پروفیل مولیون بوسیله دستگاه کتیبه زن آغاز می شود. این پروفیل بعنوان تقسیم کننده در درب و پنجره دوجداره استفاده می شود و عموما در داخل چهارچوب کار می شود. بعد از تمیزکاری محل جوش پروفیل، پروفیل مولیون با استفاده از بست مولیون به داخل پنجره دوجداره پیچ می شود. نتیجه نهایی این مراحل، چهارچوب کامل فریم و لنگه های بازشو می باشد که لاستیک)گسکت) TPE وEPDM را در شیار پروفیل جایگذاری میکنیم. این لاستیک نقش عایق بندی و آب بندی پنجره دوجداره را بر عهده دارد و کیفیت جنس آن در عایق بندی بسیار موثر است. ایستگاه بعدی در تولید پنجره دوجداره، مونتاژ یراق آلات با جایگذاری شابلون می باشد که توسط پرسنل مونتاژ لولاها، اسپانیولت و دستگیره ها روی درب و پنجره دوجداره نصب می شود و فرایند تولید با رگلاژ پایان می یابد.   برای سفارش و یا اطلاع از قیمت های ما روی لینک های آن کلیک کنید

فیلم مراحل تولید در و پنجره دو جداره Upvc

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″]

تصاویر تولید در و پنجره دوجداره upvc

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″][nz_media_slider][nz_media_slide type=”img” description=”image” src=”9530″][nz_media_slide type=”img” src=”9531″][nz_media_slide type=”img” description=”image” src=”9532″][/nz_media_slider]

تیم تولید مجتمع تخصصی کسری

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″][nz_single_image img_link_large=”true” link=”#” img_size=”full” image=”9528″]