فیلم نصب در و پنجره دوجداره Upvc

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″]

نصب در و پنجره دو جداره upvc

مجتمع تخصصی کسری با بیش از 10 سال تجربه در صنعت در و پنجره upvc خدمات نصب تخصصی انواع در و پنجره دو جداره upvc با کادری با سابقه و مجرب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد .

فرآیند نصب پنجره

بهتر است که از فریم آهنی استفاده شود . یکی از مزیت های فریم آهنی این است که دهانه بسیار دقیقی برای نصب پنجره upvc ایجاد می کند . این امر باعث می شود پنجره نسبت به فریم آهن کیپ باشد . در ساخت فریم آهن بهتر است از پروفیل های 30*60 و یا 30*50 استفاده شود .گوشه های فریم آهن با قید مناسب بسته شود . در فریم ها  با مساحت بیش از 2500 استفاده از ستون موقت ضروری است . چرا که در زمان کار گذاشتن فریم ها در صورت هرگونه فشار و یا در زمان بارگیری و تخلیه فریم ها احتمال آسیب به فریم بالا است . ضد زنگ و رنگ کاری فریم های آهن بسیار مهم است و باعث جلوگیری از زنگ زدن فریم آهن می شود . زنگ زدن فریم آهنی باعث ریختن رنگ زنگ بر روی پروفیل ها می شود . دقت شود در زمان نصب فریم های آهنی فریم ها حتما بصورت تراز و شاقول کار گذاشته شود . چرا که در صورتی که فریم های آهن به صورت صحیح کار گذاشته نشود ، به دلیل اینکه پنجره یو پی وی سی دقیقا روی فریم آهن نصب می گردد ، پس از نصب پنجره ، بازشو پنجره در زمانی که باز می شود در محل ثابت قرار نمی گیرد .

دقت در نصب

تیم نصب گروه کسری در زمان اجرای فریم آهن ، آن را در وسط دیوار نصب می نمایند بصورتی که هم سطح با گچ نشود، در نتیجه کیفیت در انتهای کار متمایز خواهد شد. مورد دیگر اینکه در زمان اجرای نما لبه سنگ به اندازه نیم سانت متراژ از فریم آهن بالاتر است و هرگونه فاصله ای بین پنجره یو پی وی سی و فریم آهن پوشیده خواهد شد. استفاده از فوم در درزبندی پنجره ها باعث وکیوم بهتر پنجره های upvc بوده و به مرور زمان درزبندی پنجره ها از وکیوم خارج نمی گردد.

مراحل نصب توسط تیم

اعزام تیم نصب مجتمع کسری در ابتدا جهت نصب پنجره ها و بعد از نصب پنجره ها ، جهت اقدام به چسبگیری و عایق بندی پنجره ها و سپس نصب شیشه ها و رگلاژ پنجره های فوق صورت خواهد گرفت. ایجاد سوراخ نصب و پیچ نصب در فواصل استاندارد، استفاده از چسب هایی با کیفیت بالا جهت عایق بندی و تزریق فوم، استفاده صحیح و درست از شیشه های ثابت و تنظیمی جهت رگلاژ و تثبیت شیشه پنجره ها ،مونتاژ صحیح و استاندارد قبل از نصب و رگلاژ صحیح و استاندارد در کیفیت پنجره ها و دوام اینگونه پنجره ها توسط تیم کسری بسیار تاثیرگذار خواهد بود. روش صحیح نصب درب و پنجره های دوجداره UPVC باعث افزایش دوام و عملکرد این نوع پنجره ها می شود. عملیات نصب باید به صورت حرفه ای و حتی الامکان توسط اکیپ نصاب سازندۀ درب و پنجره دوجداره انجام شود.

 در مجموع در بهترین حالت اهداف زیر پس از انجام مراحل نصبدتوسط تیم نصب کسری انتظار می رود:

 

        • پنجره قابلیت تحمل بارهای وارده زنده و مرده و بارهایی که طی استفاده به آن وارد می شوند را دارا باشد .

       

       

 

 

    • آب بندی و هوابندی پنجره های دوجداره کامل باشد و از تبادل صوت ، برودت و حرارت جلوگيری بعمل آورد.

 

 

    • پنجره دوجداره به صورت راحت و مطمئن باز و بسته شده و نحوه باز و بسته و قفل شدن آنها به خریدار آموزش داده شود.

 

 

    • تمیز کردن و رنگ زدن کلاف های آهنی جهت افزایش طول عمر و جلوگیری از پوسیدگی

 

 

    • جایگزینی پنجره یا در و تراز کردن آن درون کلاف فلزی

 

 

    • انجام سوراخ کاری های لازم بر روی پروفیل های فریم جهت استحکام بخشی

 

 

    • چک کردن جوش و کیفیت پنجره های دوجداره و یراق آلات و شیشه و باز و بسته کردن درب و رفع ایرادهای احتمالی قبل از ثابت کردن پنجره ها در کلاف آهنی که بعد از نصب مشکل ساز نشوند.

 

 

    • ثابت کردن درب و پنجره دوجداره در محل نصب با استفاده از پیچهای مناسب بمنظور اطمینان از ثبات کیفیت در بلند مدت

 

 

    • درزبندی نهایی با استفاده از تزریق فوم و سیلیکون بمنظور پرکردن حد فاصل احتمالی و میلیمتری بین کلاف آهنی و فریم پنجره

 

 

    • کندن برچسب پروفیل درقسمتهایی که پس از نصب شیشه دوجداره و پنجره دسترسی به آن قسمتها سخت یا غیر ممکن می شود.

 

 

    • نصب شیشه های دوجداره و یا سه جداره و جا انداختن زوار های مربوطه جهت تثبیت شیشه های دوجداره

 

 

    • رگلاژ نهایی درب و پنجره دوجداره توسط پیچ های تنظیمی مربوطه

 

 

    • تحویل کار به کارفرما و آموزش چگونگی استفاده از درب و پنجره دوجداره و یراق

 

فیلم مراحل نصب در و پنجره دو جداره Upvc

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″]

تصاویر نصب در و پنجره دوجداره upvc

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″][nz_media_slider][nz_media_slide type=”img” description=”image” src=”9565″][nz_media_slide type=”img” src=”9564″][nz_media_slide type=”img” description=”image” src=”9566″][/nz_media_slider]

نمای کلی مجتمع کسری

[nz_sep top=”10″ bottom=”35″][nz_single_image img_link_large=”true” link=”#” img_size=”full” image=”9563″]