مقالات, مقالات در و پنجره

لزوم استفاده از توری پنجره در تابستان

توری پلیسه

لزوم استفاده از توری در تابستان

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی از روز است. اما بهتر است روی پنجره هایمان توری نصب کنیم تا از ورود حشرات مزاحم، پشه و مگس جلوگیری کند.
کارشناسان بهداشت معتقدند استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان بسیار زیان آور است و صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات ، جوندگان و پیش گیری از گزیدگی آنها نصب توری روی پنجره هاست .
و از این رو برای آسایش و راحتی حال ساکنان و برای پبشگیری از ورود حشرات در پشت لنگه بازشوی پنجره ها توری نصب می کنند.

جهت مشاهده فروش ویژه تابستان 98 کلیک کنید

لزوم استفاده از توری های  upvc

امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی یا فلزی در انواع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها تولید می شود. قبل از نصب، باید آگاهی کافی از انواع توری های موجود داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید. هنگام نصب توری به قصد مبارزه با حشرات نباید موردی را از قلم بیاندازید و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد. همانطور که توری باعث جلوگیری از ورود حشرات می شود جلوی خروج آنها را هم خواهد گرفت.

نکات فنی

جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و به طور استاندارد هر ۳۰ سانت یک پیج قرار می گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.
بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره upvc در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.