مقالات, مقالات در و پنجره

اندازه گیری پنجره یو پی وی سی 3

اندازه گیری پنجره یو پی وی سی

اندازه گیری پنجره یو پی وی سی 3

  1.  در اندازه گیری پنجره یو پی وی سی طراحی تمامی قسمت هاي بازشو باید استاندارد و به ترتیبي باشد که فشار بالا و مستمر شیشه دوجداره به لنگه بازشو، منجر به از رگلاژ افتادن آن نشود. لازم به ذکر است وزن هر مترمربع شیشه ۴ + ۶، ۲۸ کیلوگرم و هر مترمربع شیشه ۶ + ۶، ۳۰ کیلوگرم است.
  2.  در صورت سفارش در یا پنجره یک تکه، ابتدا اندازه گیر باید مطمئن شود که در یا پنجره بعد از ساخت قابلیت حمل و نقل به محل نصب را از راه پله ها یا محل هاي دیگر داشته باشد. در غیر این صورت، لازم است کارفرما را نسبت به تغییر نقشه در یا پنجره سفارش داده شده متقاعد نمایید.
  1.  چنانچه هنگام طراحی در و پنجره UPVC، به درخواست کارفرما پنجره یا در، در ابعادی خارج از استاندارد سفارش داده شود، اندازه‌گیر باید کارفرما را به صرف‌نظر از این درخواست متقاعد کند و در غیر اینصورت ، با گرفتن تعهد کتبی از کارفرما در قرارداد فی مابین تمامی عواقب و احتمالات پیش‌بینی نشده را از عهده خود ساقط و به کارفرما محول می نماید.
  2.  اندازه‌گیر موظف است تصاویر و ابعاد در و پنجره را براساس انتخاب مشتری و همچنین با توجه به تصاویر موجود طراحی نماید. چنانچه سفارش خارج از ابعاد ذکرشده باشد این امکان وجود دارد که یراق در یا پنجره مورد سفارش وجود نداشته باشد و عملا اجرای در یا پنجره مورد نظر ناممکن شود.

برای سفارش محصولات کلیک کنید

و در پایان اینکه…

اندازه‌گیری به علت حجم زیاد اطلاعات و تصاویری که باید در ذهن و حافظه خود نگه دارد، باید همواره تمامی موارد را در خصوص در و پنجره، ابعاد آن، کتیبه‌ها، جان‌پناه‌های پایین پنجره‌های upvc، درهای فرانسوی و محل قرارگیری دستگیره یادداشت نماید. تا پس از گذشت زمان، موارد را از یاد نبرده و دچار اشتباه در اندازه‌گیری و سفارش گیری نشود.

 

امیدواریم که با قرار دادن این مطلب در وبسایت مجتمع تخصصی کسری شما مشتریان عزیز و همکاران محترم را در امر اندازه گیری و سفارش گیری پنجره ها کمک و یاری رسانده باشیم.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.