مقالات, مقالات در و پنجره

اندازه گیری پنجره یو پی وی سی

اندازه گیری پنجره یو پی وی سی

با توجه به توسعه استفاده گسترده از پنجره‏های یوپی‌وی‌سی با شیشه دوجداره در کشور، و افزایش تعداد تولیدکنندگان این محصول، برخی سوالات و ابهامات در  زمینه اندازه گیری پنجره یو پی وی سی برای مشتریان عزیز ،همکاران و تکنسین‏ها در بخش‏های تولید پروفیل UPVCبوجود آمده است. مجتمع تخصصی کسری در وبسایت خود در صدد برآمده است تا آنچه را که خود در این زمینه ی تجربه کرده و جهت کسب آن، زیان‏های بسیاری را متحمل شده است، در اختیار مشتریان و همکاران قرار دهد تا بهبود کیفیت پنجره در ساخت و نصب باعث راحتی هموطنان شود.

برای سفارش محصولات مجتمع کسری کلیک کنید

  1.   تکنسین اندازه‌گیر نخستین نفری است که برای اندازه گیری پنجره یو پی وی سی نکات فوق را در پروژه دیده و مورد بررسی قرار می‌دهد. بنابراین، باید خود را پیشاهنگ سازمان دانسته و تمامی مواردی را که خارج از عرف به نظر می‌رسد در قسمت ملاحظات ذکر نماید تا هنگام ساخت و نصب در و پنجره لحاظ شده و موجب تسهیل کار شوند.

در قسمت خدمات کسری بیشتر بخوانید

  1.  تکنسین اندازه‌گیر موظف است همیشه دستورالعملی را بین خود و مسئول نصاب شرکت تنظیم نماید که بر اساس این دستورالعمل؛ هنگام اندازه‌گیری از پروژه‌ها باید همیشه از سمت راست حرکت کرد و کدگذاری پنجره یا در را بر همین اساس انجام داد. در صورت چرخش و کدگذاری از سمت راست، نصاب با آگاهی از این که اندازه‌گیر از سمت راست حرکت کرده متوجه خواهد شد به کدام در یا پنجره کد شماره ۱ تعلق گرفته است.
  2.  تکنسین اندازه گیر باید در پروژه هاي بازسازي و تعویض پنجره به این نکته توجه کند که اصولا انواع پنجره ها برای بازسازی  در ساختمان ها در سه گروه بیشتر جاي نمی گیرند. این در و پنجره ها از جنس پروفیل آهن یا آلومینیوم قدیمی با شاخ درون دیوار بوده و یا از جنس آلومینیوم هاي جدید هستند که بر روي ساب فریم نصب می شوند. هنگام طراحی جهت تعویض این پنجره ها، در صورتی که امکان خارج کردن قاب آلومینیومی وجود داشته باشد، باید این پنجره ها را کاملا خارج کرد و از پشت قاب اندازه گیري نمود. چنانچه قاب درون دیوار مخفی شده باشد، باید پس از توجیه کامل کارفرما و صاحب خانه،اقدام به طراحی و اندازه گیري نمود و تمامی موارد را به امضا و تایید آن ها رساند.
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.