مقالات, مقالات در و پنجره

درباره شیشه دوجداره چه می دانید؟

شیشه دوجداره

شیشه دوجداره چیست؟

اگر قصد خرید و نصب پنجره یو پی وی سی را دارید قطعا شیشه دوجداره و چند جداره را شنیده اید. در ادامه به این سوال که این شیشه ها چیست و چرا استفاده می شود پاسخ می دهیم ؟ آیا شیشه دوجداره شیشه ی خاصی می باشد ؟

خیر این شیشه ها دو شیشه هستند که در موازات همدیگر به کارگرفته می شود هدف ازاستفاده موازی از این شیشه ها این است که کارایی شیشه بالا برود همچنین لازم به ذکر می باشد این شیشه ها در اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ۲و۴و۶ ۸ و۱۰ و…. . یکی دیگر از نکات مهم در این شیشه ها این می باشد که شیشه ای که درنظر گرفته می شود می تواند هر نوع شیشه ای باشد.

جنس این شیشه ها یک شیشه خاص نمی باشد این شیشه می تواند شیشه رفلکس ، شیشه سکوریت ، شیشه لمینت و…. باشد.

در بین دو شیشه که به صورت موازی قرار میگیرد از گاز آرگون استفاده می شود. گاز آرگون یک گاز خنثی می باشد و باعث می شود خاصیت پنجره بالا برود. یکی از مهمترین آپشن های پنجره دوجداره این می باشد که عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا و سرما و گرما می باشد. گاز آرگون باعث می شود که فضای داخلی و فضای خارجی با یکدیگر تعامل نداشته باشند و به عبارت دیگر روی یکدیگر تاثیر نگذارند البته دلیل این موضوع تنها گاز آرگون نیست چرا که استفاده از پروفیل و همچنین لاستیک هایی که وجود دارد می تواند در بالا بردن مزیت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد

شیشه دوجداره

خواص شیشه دوجداره چیست

قیمت شیشه دوجداره

لازم است بدانید قیمت شیشه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و ارائه قیمت به صورت آنی غیر ممکن است از مهمترین فاکتورهایی که می تواند در قیمت شیشه تاثیر بگذار نوع شیشه و همچنین عرض و ارتفاع آن می باشد. برای اطلاع از قیمت به صفحه ثبت سفارش مراجعه کنید.

آیا قصد خرید و نصب شیشه را دارد ؟

مجتمع به عنوان یکی از گروه های فعال در زمینه نصب و پیاده سازی انواع پنجره های دوجداره و شیشه های دوجداره فعالیت دارد در صورتی که قصد خرید و نصب این نوع از شیشه ای را دارید می توانید به صفحه ثبت سفارش مراجعه کنید.

شیشه دوجداره و سه جداره
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.