مقالات, مقالات در و پنجره

قیمت پنجره دوجداره upvc

upvc price

قیمت پنجره دوجداره  UPVC – مجتمع تخصصی کسری

قیمت پنجره دوجدازه

قیمت پنجره دوجداره upvc  را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشوهای آن بطور دقیق محاسبه کرد . به این علت که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر حسب متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق‌آلات استفاده شده بستگی دارد.  برخی از موارد تاثیرگذاردر قیمت این نوع پنجره‌ها شام:  ابعاد پنجره بر اساس میلیمتر، نوع پروفیل، رنگ آمیزی،  لمینیت ، یراق‌آلات استفاده شده ، نوع شیشه  و … است.

در نوع فریم پروفیل مصرفی این عامل که نوع پروژه بازسازی یا نوسازی است مورد اهمیت است. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم، آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت است، تفاوت دارد که در اصطلاح پروفیل مصرفی تعویضی را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می‌گویند.

ممکن است تعدادی از فروشندگان پنجره دو جداره upvc  قیمت این محصول را بر اساس متر مربع اعلام کنند. در صورتی که این امر کاملا اشتباه است و هدف ارائه یک قیمت مبهم است که بتوانند در فرآیند کاری آن را تغییر داده و محصول را با قیمت دلخواه ارائه کنند . در نهایت مشتری نباید قیمت پنجره‌های ثابت را که فاقد هر گونه یراق و بازشویی است را با قیمت پنجره‌های متحرک مقایسه کند.

upvc price 1

چرا قیمت پنجره دو جداره را نمی توان متر مربعی ارائه کرد؟

در جواب پرسش فوق باید گفت که شما دو عدد پنجره upvc را در نظر بگیرید که یکی از آنها پنجره تک لنگه ثابت است و دارای ابعاد ۱ متر در ۱ متر است و دارای متر طول پروفیل مصرفی ۴ متر طول است و فاقد بازشو، لولا و یراق آلات است و در طرف دیگر ما پنجره‌ای در ابعاد ۱ متر در ۱ متر داریم که دارای دو لنگه بازشو و چهار لولا و دو ست یراق آلات دو حالته است.

نتیجه در مورد اول متریال مصرفی صرفا ۴ متر پروفیل و ۱ متر مربع شیشه بوده و در مورد دوم حدود ۱۱ متر طول پروفیل، ۲ عدد دستگیره، دو ست یراق دو حالته و ۴ عدد لولا. حالا خودتان قضاوت کنید آیا ۱ متر مربع این محصول در این دو نوع می تواند هم قیمت باشد؟!
لذا قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی صرفا با محاسبه نوع بازشو، تعداد بازشو، نوع یراق آلات می‌تواند محاسبه شود. چرا که در این صورت محاسبه قیمت متر مربعی همیشه قیمت بالاتر محاسبه می‌شود و این قضیه کاملا به ضرر مشتری است . لذا مشتریان باید آگاه باشند که برای پنجره‌های ثابت خود که نه یراقی دارند و نه بازشویی، نباید قیمت بالاتری را پرداخت کنند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.