مقالات, مقالات در و پنجره

گالوانیزه پنجره دوجداره چیست؟

گالوانیزه

گالوانیزه پنجره دوجداره چیست؟

گالوانیزه پنجره دوجداره تقویت شده شامل ویژگی های ظاهری  درب و پنجره UPVC نمی شود اما جز اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی محسوب  می شود و موجب بالا رفتن مقاومت و محکم تر شدن پروفیل درب و پنجره دوجداره می شود. همچنین درسیستم پنجره UPVC، گالوانیزه تقویت شده شکل پروفیل UPVC در مدت زمان طولانی را حفظ کرده و این اطمینان را به شما می دهد که دوام رگلاژ درب و پنجره بیشتر می شود و از افتادگی آن جلوگیری خواهد شد.

گالوانیزه پنجره دوجداره تقویت شده مصرفی در مجتمع تخصصی درب و پنجره یو پی وی سی کسری از ورق های گالوانیزه  گرمادیده با استاندارد TSE822 و با درصد خطای صفر و بصورت کاملا یکپارچه تولید می گردد. از سوی دیگر با ایجاد برآمدگی در طول پروفیل موجب تقویت گالوانیزه شده و مقاومت در برابر تنش و کنش پروفیل را بالا می برد. تمامی مراحل تولید گالوانیزه تقویت شده شامل خم و شکل دهی، برش و بسته بندی بصورت تمام اتوماتیک با کیفیت FePO2g و استاندارد DIN متناسب با عملکرد پروفیل UPVC انجام می شود.

گالوانیزه پنجره upvc

تولید گالوانیزه پنجره دوجداره

ورق های گرمادیده گالوانیزه برای افزایش طول عمر و مقاومت در برابر خوردگی ، بوسیله زینک روکش می شوند، که این روکش گالوانیزه  در هنگام شکل دهی و خم به هیچ وجه از گالوانیزه جدا نخواهد شد و در برابر آتش و سایر عوامل خارجی مانند زنگ زدگی از خود مقاومت نشان می دهد. کیفیت در تمامی مراحل تولید زیر نظر دستگاه اتوماتیک بطور مستمر چک می شود.

ضخامت گالوانیزه پنجره یو پی وی سی تقویت شده متناسب با شرایط درب و پنجره UPVC انتخاب می شود. بطور مثال گالوانیزه با ضخامت نامناسب در ساختمان های مرتفع موجب عدم استحکام درب و پنجره دوجداره دربرابر فشار و دفرمه شدن پروفیل، بالطبع شکست پنجره، نفوذ آب و نشست لنگه های بازشو پنجره خواهد شد. بنابراین ضخامت گالوانیزه تقویت شده مصرفی باید به درستی و با تخصص کافی انتخاب شود که در آینده گالوانیزه تغییر شکل یافته باعث تغییر شکل پروفیل UPVC نشود، بطور معمول ضخامت مصرفی برای گالوانیزه باید 1.2 میلمیتر باشد.  همچنین در پروفیل های بازشو پنجره یا درب UPVC، گالوانیزه باید بصورت یکپارچه استفاده شود و در فواصل 30 تا 40 سانتی متری به پروفیل UPVC پیچ شود.

 

برای مشاهده محصولات گروه کسری کلیک کنید

گالوانیزه پنجره یو پی وی سی

تولید درست، محصول با کیفیت

در کل می توان گفت که وجود گالوانیزه پنجره دوجداره در درب و پنجره UPVC امری مهم و حیاتی می باشد و گالوانیزه باید با ضخامت مناسب در محصول جایگذاری شود. متاسفانه دیده شده که برخی از کارخانجات در پنجره های خود از گالوانیزه استفاده نمیکنند و فقط در نقاطی که وصل کننده ( کانکتور ) و یا پیچ لولا بسته می شود از گالوانیزه استفاده می کنند. در حالی که درتمام قسمت ها به جز در چند سانتی متری گوشه باید از گالوانیزه استفاده شود .همچنین از تسمه تقویت لولا که در یکی از حفره های پروفیل UPVC جایگذاری می شود و موجب دوام و ایستادگی لولا و جلوگیری از افتادگی لنگه پنجره می شود نیز باید استفاده شود. (جهت تست این کار از آهنربا می توان استفاده کرد.) در شکل زیر می توانید محل قرارگیری گالوانیزه در پروفیل پنجره UPVC را مشاهده کنید.

گالوانیزه
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.