مقالات, مقالات در و پنجره

مزایای پنجره upvc و آلومینیومی

مزایای پنجره UPVC و آلومینیومی

امروزه سرمایه گذاری در مصرف انرژی دغدغه بسیاری از خانواده ها و ساکنان ساختمان است . به این منظور درب و پنجره یو پی وی سی با هدف اصلی کاهش مصرف انرژی به بازار عرضه شده اند . در ادامه به مقایسه درب و پنجره upvc با آلومینیومی می پردازیم .

پنجره upvc

پنجره های upvc بهترین گزینه هستند اگر می خواهید از شیشه های دوجداره یا سه جداره برای عایق بندی بهتر خانه خود استفاده کنید .

چند نمونه از مزایای این پنجره ها :

1 – نگهداری و تمیزکاری این پنجره ها بسیار آسان است . می توان آن ها را به راحتی تنها با استفاده از یک پارچه نم دار مثل روز اول تمیز کرد .

2 – عایق بندی این پنجره ها به شما کمک می کند انرژی داخل خانه کمتر هدر برود . این موضوع به کاهش مبلغ قبض ها کمک می کند همچنین در کل عایق بهتری برای گرما هستند نسبت به پنجره آلومینیومی.

3 – یو پی وی سی ماده ای کم وزن است.  این موضوع به نصب آسان پنجره ها با شیشه دوجداره یا سه جداره کمک می کند .

4 – upvc در شرایط مناسب حدود 20 سال عمر دارد . این موضوع نشان می دهد سرمایه گذاری شما بسیار سودمند و بلند مدت است و حتی رنگ این پنجره ها در گذر زمان تغییر نمی کند .

5 – رنگ بندی و طرح های مختلف این پنجره از دیگر مزیت های این پنجره است که شما می توانید با قیمتی پایین از آن استفاده کنید .

6 – پروفیل ها 15 سال ، یراق آلات 5 سال و اجرای طرح 6 ماه توسط شرکت کسری گارانتی می شود .

7 – معمولا قیمت پنجره upvc از آلومینیوم کمتر است .

مزایای پنجره آلومینیومی :

1 – آلومینیوم از یو پی وی سی محکم تر است . بنابراین قالب این پنجره ها می تواند باریک تر باشد و به همین علت می توان مساحت شیشه را در آن افزایش داد .این موضوع باعث شده در ساختمان های عمومی بیشتر استفاده شود .

2 – آلومینیوم بسیار دوستدار طبیعت است و پس از فرسودگی تنها 5% از انرژی تولید را نیاز دارد تا بازیافت شود .

3 – این پنجره ها نسبت به پنجره های یو پی وی سی رنگ و طرح های بیشتری دارد .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.