مقالات, مقالات در و پنجره

چرا پنجره upvc ؟

پنجره upvc

چرا پنجره upvc ؟

چندین دهه است که درب و پنجره upvc به بازار آمده و از زمان ورود این محصولات به بازار در بسیاری ساختمان ها استفاده می شود. این پنجره ها مزایای خاصی نسبت به انواع چوبی و فلزی دارند . برای مشاهده این مزیت ها “مزیت های پنجره upvc و آلومینیومی “را بخوانید.

هرچند که نگرانی هایی راجع به آسیب این پنجره ها به محیط زیست وجود دارد. اما تعداد مصرف کنندگان پروفیل های یو پی وی سی بسیار بیشتر شده است با وجود این که این پنجره ها هزینه بیشتری نسبت به متریال دیگر نیز دارد.

یکی از مزایایی که باعث شده طرفداران این پنجره ها زیاد شود این است که علاوه بر صرفه جویی در هزینه های انرژی ، مراحل نصب آن ها نیز راحت است.

برخلاف انواع دیگر پنجره ها پنجره یو پی وی سی قادر است گرمای داخل را حفظ کند و این موضوع در فصل زمستان بسیار به چشم می آید. همچنین در مقایسه با پنجره های چوبی و فلزی ، عایق مناسبی برای صدا و گردوغبار نیز است.

عایق گرمایی پیشرفته این پنجره ها از خروج گرما در فصل سرد جلوگیری می کند.

در کنار همه این مزایا ، پنجره upvc بسیار مستحکم است. رنگ ، طرح و شکل آن در تغییر فصول تغییر نمی کند و دچار زنگ زدگی ، خوردگی یا فرسودگی نمی شود .

افزون بر این پروفیل های فلزی و آهنی به مراقبتی بیشتری نسبت به پنجره های یو پی وی سی  دارد . شما باید مراقب زنگ زدگی و خوردگی آن ها باشید. پنجره های upvc بعد از نصب تا سال ها بدن نیاز به این مسائل کار می کند .

اگر می خواهید در خانه خود پنجره یو پی وی سی نصب کنید راهکار های زیر را بخوانید ، البته بهتر است این کار را به متخصصان بسپارید :

[su_button url=”http://upvcco.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-upvc/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%88-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-upvc/” target=”blank” style=”glass” background=”#0d0074″ color=”#ff9017″ size=”15″ wide=”yes” center=”yes” icon=”icon: list-ol” icon_color=”#ff9017″]نصب پنجره دوجداره upvc[/su_button]

نصب پنجره upvc :

مرحله اول

اندازه گیری قسمت داخلی پنجره است . شما باید این کار را با دقت انجام دهید همچنین باید ابعاد قسمت بازو در هنگام باز شدن را نیز در نظر داشته باشید.

مرحله دوم

سپس باید پنجره فعلی را ازجا درآورید ، نکات ایمنی را رعایت کنید مخصوصا اگر با شیشه سر و کار دارید.

مرحله سوم

در این مرحله باید عایق بند آب را نصب کنید

مرحله چهارم

حالا وقت نصب پنجره upvc است. اطمیان حاصل کنید که بازشو آن را در حالت صحیح قرار داده اید .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.